Dag Bal Anand, Hallo Umang!! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Dag Bal Anand, Hallo Umang!! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Dag Bal Anand, Hallo Umang!!

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

16/04/2012

Vandaag naar Umang! Heb ‘r zin an!
Het was circa 1,5 uur rijden van Chembur naar Karjat. Toen we aankwamen op Umang werden we ontvangen door alle jongeren en het “personeel”. Je kunt ze eigenlijk geen personeel noemen, aangezien die mensen hier ook wonen. Umang is echt een grote familie!
Met z’n 3e hadden we eigenlijk een heel klein kamertje die we moesten delen. Alleen paste onze koffers er dan eigenlijk niet in. Daarom deel ik nu een kamer samen met een andere Nederlandse vrijwilligster (Petri).
Wij hadden haar al eerder 2 dagen gezien op Bal Anand toen ze was gearriveerd.
We hebben een beetje kennis gemaakt met iedereen:
De dames (Jeanies):
Personeel:
- Savatri (kokin)
- Krishna (keukenhulp/cliënt)
- Harshada (zuster)
Echt allemaal hele lieve, leuke, zorgzame mensen!
’s Avonds hebben we al cricket gespeeld met ze, en dat was echt super leuk. Je staat er nog van te kijken hoe zelfstandig ze allemaal zijn!
Rond 9 uur dan “the residents” naar bed gestuurd en zelf ook maar de kamer opgezocht. Je mag namelijk niet zomaar in het donker buiten zitten. Verder zitten we in “the middle of nowhere”! maar dat vind ik juist wel leuk!
X Donnée