Van Chembur naar Karjat naar Goa! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Van Chembur naar Karjat naar Goa! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Van Chembur naar Karjat naar Goa!

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

20/04/2012

Nou, ben wel goed doktertje aan het spelen. Schouders verbinden, mensen oppeppen als ze buiten westen zijn geraakt.. hoppa!
Verder hebben Petri en ik besloten dat we van 29 april tot 4 mei naar Goa willen gaan. Het is wel een hoop gedoe en geregel hoor.
Vervoer overal heen en terug en we moeten de 29e ook nog een dans doen met cliënten van Bal Anand, we weten niet van hoelaat tot hoelaat die dan is, dus de vlucht kunnen we ook nog niet boeken, want dat is dan dezelfde dag. *Zucht…*
Maja.. komt goed! Gister nacht hadden we trouwens een weddenschap met Vishal (de leidinggevende van Umang). Dat wij niet tot 6 am op de veranda zouden kunnen zitten, zonder te slapen. Wij vonden van wel! Tot 3 am met de mensen buiten gezeten totdat Vishal zelf maar wou gaan slapen. Dus gaf hij het op! Verder heb ik weer rekenles en taal gegeven. Ook meegeholpen met de Fysiotherapie. Allemaal super leuk om te doen!
27 april gaan Lisa en Evelien al terug naar Mumbai en slapen ze 2 dagen bij Marlies. Omdat dit niet anders kan i.v.m. vervoer. Petri en ik zijn van plan m de 29e dan de trein van Karjat naar Chembur te nemen. Dat lijkt me ook echt super vet om te doen!
Wel jammer dat we met Koninginnen dag niet op Umang zijn. Want dat vieren ze hier namelijk wel, p Umang. Aré dewa!! (OMG in het Marati) haha..
X Namaste X Donnée