Nog meer mannen.......... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Nog meer mannen.......... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Nog meer mannen..........

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

25/03/2012

Vandaag weer lekker eindeloos uitgeslapen.. Heerlijk is dat! Eerst zijn we nog wat kleine boodschappen gaan doen en mijn camera naar de electronica winkel gebracht. Maar natuurlijk..
Ik allemaal moeilijk in het engels uitleggen wat er niet goed is aan mijn camera, wil ik het laten zien.. Ja je raad het al.. doet hij het weer! Ja hoor de meneer lacht mij natuurlijk uit.. Nou doeiii dan!
Dan gaan we maar weer naar Vie, gezellig!!
Daar hebben we een amerikaan ontmoet die op zakenreis was. Heel de avond super gezellig mee gekletst. Totdat het wel hel gezellig werd.. haha! Ik weet niet wat hij er precies mee bedoelde maar hij vroeg of ik nog mee ging een drankje doen bij zijn hotel. Nou dat leek mij een SUPER GOED IDEE!! (niet dus!)
Toen we dus naar huis gingen werd Evelien al de hele tijd gesmst door “Rohit” een gast die wij 2 weken geleden ofzo hebben leren kennen. We hebben hem al vaker gezien. Maar onze Rohit is nogal fan van Evelien dus was hij tot ’s nachts half 2 op ons aan het wachten zodat hij Evelien nog kon zien.
Hij had helemaal zijn haren mooi gedaan en een overhemd aan getrokken. En zijn broek.. weet niet of dat stijl is hier maar ik vond het een pyjamabroek.
Onze Rohit wou Evelien nog een cadeau geven voor haar verjaardag: zichzelf! Gesymboliseerd door zijn naambordje van de KFC te geven, waar wij hem hebben leren kennen.. haha!
Lisa en ik gingen expres op een afstandje staan. Naar een paar minuten smst Evelien: HELPP!!!
Maar wij zien haar staan kletsen en we wouden haar nog pesten. Wat wij niet wisten is dat hij haar net ten huwelijk had gevraagd!! Hahahahahaha..
Wat een grap, “Aldus Rohit”……… By the way.. het antwoord was nee. Voor het geval je het je afvroeg!?
X Donnée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Chembur

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 15644

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: