Happy Birthday Daddy! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Happy Birthday Daddy! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Happy Birthday Daddy!

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

30/03/2012

Happy birthday Daddy!
Vandaag is ons pa jarig en ga ik lekker de hele dag vergaderen! Joepie!
Hoewel de vergadering wel goed ging. Er is nog een ander meisje op Bal Anand, zei werkt op de 3rd floor. Zei gaf een presentatie over de 3rd floor, over haar observaties en knelpunten.
Bij alle knelpunten werd er weer aan ons gevraagd of er een oplossing voor is.. Want jaaaaa…. Wij zijn natuurlijk afgestudeerd! Daarom zijn wij geniaal.. logisch toch?
Vandaag vonden Lisa en Evelien ook dat mijn verjaardag gevierd zou moeten worden! Beetje laat.. maar vooruit! Hebben ze bij de Macdonalds (want jaa.. daar gingen we eten) tegen het personeel verteld dat ik jarig ben! Haha.. komt er ineens een vent na mij toe met een ijsje om mij een fijne verjaardag te wensen! Haha.. Lisa en Evelien zingen midden in de MC.
Vanavond lekker naar Vie met een paar mensen die we hebben leren kennen. Ze waren niet bepaald gezellig.. dus die zien we waarschijnlijk ook nooit meer terug! Verder een cocktail gedronken en naar húús!
Nog éné keer dan.. GEFELICITEERD DADDY!!
X Donnée