Onderhandelen.. - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Onderhandelen.. - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Onderhandelen..

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

04/04/2012

Namasté G! (Hallo met respect)
Vandaag zijn we als echte onderhandelaars gaan onderhandelen. We zijn met de taxi naar “Vashi” gegaan. Daar zit een hele grote winkel: Hypercity.
Daar zouden we gaan kijken voor een groot aantal luiers. Zodat we luiers kunne kopen van de donatie die Evelien heeft gekregen van de oom van haar moeder. Hij heeft namelijk sinds kort een stichting opgericht. Waarmee hij geld ophaalt voor dit soort projecten. Dus op naar hypercity!
Wij daar heen, en na een hoop overleggen, bellen en voorbeelden zijn we dan toto de overeenkomst gekomen van 80 roepie minder per pak van 46 luiers. Dan was het uitgerekend: 13 roepie per luier. Dat is dus ongeveer 1,5 cent per luier (euro’s).
Maar we hebben deze aardige meneer nog in spanning gehouden. Hij heeft ons zijn kaartje gegeven en we ouden hem nog bellen.
Lekker officieel allemaal! Die man nam ons heel serieus in onze harembroeken en zweet op onze neus! Maar ach dat zijn ze gewend hier..
Handel, handel, koop, koop…!!
X Donnée