Workshop voor mensen die geen Engels spreken.. - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Workshop voor mensen die geen Engels spreken.. - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Workshop voor mensen die geen Engels spreken..

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

06/04/2012

Happy birthday Lisa & fijne goede vrijdag!
Vandaag is bijna iedereen vrij, maar wij zijn gebleven om een workshop te geven aan het personeel van “the 2nd floor”.
Het plan was om zelf voor te doen hoe het is om liggend en zittend eten/drinken te krijgen. En daarna het personeel dit zelf bij elkaar te laten doen. Wel met een tlk (Hindi/Marati) erbij, want her personeel spreekt over het algemeen geen Engels.
Ze zeggen het te begrijpen na de workshop. Dus ik ben benieuwd.. of dat ook echt zo is. Maar 2 personeelsleden hebben het voorgedaan, maar goed.. dat is tenminste iets!
Ook had Marlies een “meeting” met Sulu. Marlies had voorgesteld dat zei onze vragen aan Sulu zou stellen omdat dat immers het geen is waar ze voor is aangenomen. Horen wij daarna van Marlies dat Sulu het heel raar vind dat wij het niet zelf vragen. Maar ons is verteld dat Marlies hiervoor is aangenomen. Ook was ze verder helemaal niet tevreden over ons, de redenen waren of niet waar, weten wij niets va etc. wij voelde ons dus best wel “genaaid”!!!
Aangezien we ons best doen voor iedereen hier en je word totaal niet gewaardeerd. Nu maar kijken wat we gaan doen met deze informatie, aangezien het nu weekend is en we gaan Lisa’s verjaardag vieren. En hoe.. eerst naar Vie, daar hebben Evelien en ik haar getrakteerd op een etentje en het vervoer heen en terug. Daarna nog naar Rude Lounge.
De portiers van Vie probeerde ons nog over te halen om te blijven, maar tevergeefs! Nou dat was allemaal reuze gezellig! En mijn lieve mama & oma hebben ons getrakteerd op 2 cocktails voor de verjaardag van Lisa en ook nog die van Evelien! Dus dat was wel een hele goede troost voor ons. Dus mama, oma..
Thankyou!! Lots of love!!
X kusjes vanuit India!