Zuid- Mumbai - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Zuid- Mumbai - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Zuid- Mumbai

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

08/04/2012

Vandaag lekker naar zuid-mumbai geweest samen met Marlies (vrijwilligster, stage begeleidster) Pranita en Julia (vrijwilligsters op Bal Anand).
Eerst zijn we naar “Dobigat” of hoe je het ook schrijft.. geweest! Dat is een hele grote openlucht wasserette, daarna naar Victoriastation, waar ook de film: Slumdog Millionaire is opgenomen.
Daarna gegeten bij café Leopold. Alle mensen zitten daar met een kan van een paar liter bier! Haha.. na het eten even lekker gewinkeld in Colaba, daar heb je allemaal leuke kleine kraampjes met spulletjes en heb daar ook nog wat souvenirtjes gekocht.
Daarna doorgelopen naar “The gateway of India”. Mooi aan de haven.. wat wel een beetje jammer is.. is dat mijn camera het officieel heeft begeven!! *Zucht..*
Ondertussen was het super warm geworden en liepen er mensen voorbij die foto’s maakte van het gedeelte onder mijn hals.. Dus vonden wij het wel tijd om naar het huis van Marlies te gaan om even een koud biertje te nuttigen! Ook had Marlies zelf bitterballen gebakken!! Dus dat was helemaal feest.. Bier en bitterballen!! Wat wil een mens nog meer?
Na een tijdje kwam de man van Marlies er ook bij en zijn we uit eten gegaan bij een bar/café/restaurantje vlakbij hun appartement. Toto’s! dat was een heel gezellig cafétje met een garage thema. Personeel liep dan ook in overalls, leuk leuk!
Daar hebben we heerlijk gegeten en naan brood met kaas = GE-WEL-DIG!!! Toen hebben Julia, Pranita en ik, Marlies en Rene getrakteerd op het etentje, als bedankje voor het dagje en het gebruik van hun chauffeur, etc. Dat was echt top!
Het was ondertussen al best laat, dus zijn we maar terug naar Chembur gegaan om te slapen. Morgen begint ons laatste weekjes Bal Anand!
X Donnée