Feestweek. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Feestweek. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Feestweek.

Door: Loes en Donnée

Blijf op de hoogte en volg Donnee

20 December 2015 | Suriname, Paramaribo

Maandag 30 november.
Onderzoek en sporten.

Dinsdag 1 december.
Wat gaat de tijd toch snel, het is alweer december. Vandaag veel bezig geweest met ons onderzoek. Omdat we zo druk bezig geweest waren, dachten wij laten we nog even de deur uit gaan. Even poolen omdat wij dat wel verdient hadden na een drukke werkdag. Nou dat liep dus uit de hand..

Even poolen eindigde in de lokale stripclub. Oeps.
Als je wil feesten op dinsdag is dat nu eenmaal de enige plek waar je naartoe kunt. Eerder heb ik al een beschrijving gegeven van deze plek, het kwam de tweede keer zeer overeen. Het blijft een bijzondere ervaring, maar wel steeds reuze gezellig.

Woensdag 2 december.
Ja hoor, na een latertje vannacht toch nog even aan ons onderzoek. Omdat het woensdag is gaan we karaoke zingen in Garden en toch ook nog even poolen.. Aangezien wij beesten zijn die onszelf niet in bedwang kunnen houden liep dit natuurlijk weer uit de hand. Alweer naar de stripclub.. *zucht*.
Man man man....

Donderdag 3 december.
Vandaag gewerkt aan ons onderzoek en vanavond een afscheidsdiner met onze huisgenoten. Bijna iedereen uit ons huis vertrekt!!!! :(
Onze altijd gezellige, lieve, fantastische huisgenoten gaan ons verlaten.
Eerst uit eten geweest met zijn allen en daarna naar HAVANNAAA!!! Laatste Havanna van mijn lieve huisgenoten.

Vrijdag 4 december.
Vandaag brak zwemmen bij Zin en vanavond afscheid huisfeest. Lekker bierpongen, kletsen, dansen en genieten.. een top avond die we hebben afgesloten in club tequila. Een van onze thuishavens.

Zaterdag 5 december.
Verrek het is vandaag Sinterklaas. Een aantal mensen uit ons huis waren goed voorbereid en hadden vanuit Nederland al pepernoten meegenomen. (Die je hier overigens gewoon verkoopt in de supermarkt hahaha).

We gingen het ruilspel doen, als een stelletje kleine hebberige kinderen schreeuwend het spel gespeeld. Heb me kapot gelachen!

Zondag 6 december.
Jullie geloven het waarschijnlijk bijna niet, maar ik ben hier toch echt voor mijn onderzoek. En geloof me we zijn er veel mee bezig geweest! Het is alleen wat minder interessant voor mij om te schrijven en voor jullie om te lezen. Daarbij heb ik hier ervaringen opgedaan die ik graag met jullie wil delen onder 4 ogen. Vandaag dus gewerkt aan ons onderzoek. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 15565

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: