Hollandse attractie - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Hollandse attractie - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Hollandse attractie

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

12 Maart 2012 | India, Chembur

11/03/2012

Namaste!

Vandaag weer een vrije dag gehad. Even uitgeslapen en daarna wat kleine noodzakelijke dingen gedaan zoals pinnen. Daarna zijn we naar "Diamond Garden" gegaan, we mochten niet "binnen" omdat we eten/drinken bij hadden. Dus zijn we buiten het hek op de stoep gaan zitten om een potje te kaarten. (Dat zie je wel vaker hiero).

Door de dag heen waren wij echt "DE ATTRACTIE" van de dag voor alle Indiers..

We zijn de hele dag door: gefotografeerd en gefilmd door alle voorbij gangers. Zelfs een vent in een "ruktuk" als je begrijpt wat ik bedoel. De man in de tuk tuk had ons afgezet bij Diamond Garden en heeft ons vanaf toen de hele dag op een afstandje in de gaten gehouden.

Hij verplaatste ook de hele tijd zijn tuktuk op een plek waar hij ons het beste kon zien. Tegen de avond ging het TE ver!!!

Hij begon aan zijn "edele delen" te zitten, totdat op een gegeven moment zijn hand in zijn broek ging, toen zijn we naar de politie gelopen.

Toen de meneer in de tuktuk in de gaten kreeg dat wij naar de plitie toe liepen wist hij niet hoe snel hi weg moest zijn. De politieman luistert niet naar ons en neemt ons niet serieus. Hij zegt dood leuk tegen ons dat dit niet waar is...!!?? Vreemd.

Verder wel een super leuke, lieve, gezellige, fantastische, zonnige dag gehad! haha..

Lots of love! X Donnee

• 13 Maart 2012 - 17:13

Romée:

heey Donnee! leuk om te zien dat je het zo leuk hebt in India! ik zie op de foto dat je genoten hebt van het Holyfeest, of heb je een vreemd tropisch virus? :p geniet nog maar lekker heel veel van je tijd in India. wij denken aan je! xxxxx

• 13 Maart 2012 - 20:16

Monique Timmermans:

Hey snoety!!!!!, Ik heb van mama al veel gehoord vandaag. Ze heeft de laatste sms-jes voor gelezen en een up-date gegeven van je belevenissen tot nu toe. Je hebt geweldige foto's op je site gezet en elke dag een leuk verhaal. Super snoety, geniet ze!!! We denken aan je (hey dat zei mijn dochter ook al!!!!) X Mo

• 19 Maart 2012 - 15:26

Donnee Bezemer:

@ Romee & Monique: Dank jullie wel! Wij hebben het echt super na ons zin! Ik zal proberen binnenkort weer wat meer verhalen te plaatsen. heb ze al wel geschreven maar moet ze nog uittypen en dan plaatsen. Ik heb alleen niet altijd even goed internet. Of uberhaubt internet. Ik ga proberen het zo snel mogelijk te plaatsen! haha.. Xx Liefs uit India

• 24 Maart 2012 - 18:21

Myrthe Timmermans :

Namaste Donnee,
    Hoe is het daar in India? Volgens mij geweldig. Heb er altijd al heen gewild. Merk je veel van de armoede daar? Ben je ook al in de jungle geweest? Als je terug bent zou ik graag al je foto's willen zien. Heb je ook al op een olifant gereden? Hier is mijn mail adres voor als je een keer tijd en zin hebt om terug te mailen. myrthetimmermans@live.nl
    Avidha/alavidha/namaste
    Groetjes myrthe.