"The 3rd floor!" - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu "The 3rd floor!" - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

"The 3rd floor!"

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

13/03/2012

Vandaag was het 36 graden!!! Gewerkt op “the 2nd floor” op Bal Anand, ook zijn we wat uurtjes op “the 3rd floor” geweest. Daar zitten de kleinere kinderen en de baby’s. Deze kinderen hebben over het algemeen geen verstandelijke beperking. Daar zit een kindje: Pari. Zij is ook onder onze toezicht gezet, dus gaan wij elke dag even naar haar toe. Daar waren nog 4 andere baby’s/kindjes bij. Dus hebben we ook met hen gespeeld. Een kindje: “Mansi” is echt mijn baby.
Alleen als ik haar vast hou stopt ze met huilen. Ze is ook echt een poppetje en ik wil haar mee naar huis nemen!!! Ja ja, het begint nu al.. hoewel het de eerste dag al raak was, want alle kindjes zijn super!!!
Wij waren expres meteen eerst na “the 3rd floor” gegaan om te kijken of het personeel onze tips op heeft gepakt of niet. Toen we naar beneden gingen om op “onze” afdeling te kijken hadden ze de meeste tips goed opgepakt! Dus dat was echt super! Alleen hadden ze de kinderen niet meteen na het douchen een handdoek om gegeven.
Al om al was het een goede productieve dag! Top, daar hou ik van.
Toen we klaar waren met werken vonden wij het wel tijd om een “plons” te nemen in het zwembad. Komen we daar aan is hij nog niet helemaal vol gelopen!!! *zucht*. Wij slijmen en zeggen dat het niet uitmaakt dat hij niet vol is, maar neeeee!!
Komen we s’avonds “thuis” is de klink van de deur af. (onze logeerkamer) Nou gelukkig hebben we Lisa “de inbreker” bij. Pennen, scharen.. hup, open is de deur!?
Lisa allemaal verhalen verzinnen dat ze ooit opgesloten zat in een badkamer haha.. jaja Lisa! Haha..
Toen we dan eindelijk in de slaapkamer waren beland.. Wil Evelien de klink weer maken, TOP! Maarrr..
Doet ze hem verkeerd om zodat de deur niet meer dicht kan!! Hahaha.. Dat kan natuurlijk ook.. Verder zijn we nog even wezen winkelen, ik helaas niet geslaagd maar Lisa en Evelien wel. Allebei 2 harem broeken. Morgen komt de nieuwe collectie dus dan zal ik maar eens even een kijkje gaan nemen! :)
Liefde, kaas en wijn! X Donnée
(Waar het hoofd van vol is..!?)