Beetje jammer... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Beetje jammer... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Beetje jammer...

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

15/03/2012

Vandaag hadden we besloten om, om 10 am te gaan werken. Toen we aankwamen op Bal Anand was het personeel weer aan het werk zoals zij van te voren ook al deden. Niet op de juiste manier, de manier waar wij een demonstratie over hebben gegeven, zo hebben we heel de week gewerkt samen met het personeel. Hier hadden ze ons om gevraagd!!
Normaal gesproken beginnen wij altijd om 8 am. Dus ze hebben gedacht dat wij niet kwamen ofzo. Want toen we binnen kwamen begonnen ze het wel ineens te doen, zoals wij het hebben geleerd. Dat was erg jammer!!! Daarbij waren er wel meer punten die echt niet goed gingen. De verpleegster neemt wonden niet serieus etc.
Dus zijn wij naar “Renaldi” gegaan. Renaldi is “de rechterhand” van Sulu. Als Sulu niet aanwezig is heeft zij de leiding. Samen met haar hebben wij dit probleem besproken en brengen we dit morgen ook in bij de vergadering.
Verder hebben we in onze lunch pauze nog een gevecht gezien in “the K-star mall”. 1 tegen 4 mannen die met stoelen dingen rondsmijten als een stelletje bavianen. Later toen wij buiten kwamne stonden ze er nog en moesten de 4 jongens hun excuses aanbieden aan die ene jongen, door 10x te knielen terwijl ze hun eigen oren vasthielden. Duss…..!?!? haha.. Zoiets heb ik echt nog nooit gezien.
S ’avonds na het “stadten” liepen we nog langs het zwembad en we mochten zwemmen! EINDELIJK!! We mochten namelijk al heel de week niet zwemmen i.v.m. Holi. Zwembad leeg laten lopen, reinigen, vol laten lopen (daar doen ze echt achterlijk lang over) maar goed..
Daarna dus zwemmen terwijl je omsingeld word door kleine voetballende kinderen en vleermuizen die af en toe het zwembad in duiken omdat ze dorstig zijn.
Toen maar weer verder werken aan onze presentatie over Decubitus voor morgen. We zijn tot half 2 ’s nachts bezig geweest! Pff.. Zucht.. Kreun..
GoodNight! X Donnée