Happy Newyear / Birthday - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Happy Newyear / Birthday - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Happy Newyear / Birthday

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

23/03/2012

Happy Newyear!
Vandaag is het HinduNewyear. Joost maag weten wat het precies inhoud. Maar op straat hoor je hier en daar wat muziek. En zijn er een soort overdekte kraampjes, versiert met bloemen. Alle tuktuk’s en auto’s zijn ook versierd met bloemen, pepertjes etc.
Verder hebben wij hier weinig van mee gekregen, want alleen een bepaald groep mensen viert deze nieuwjaar.
Vandaag is ook mijn mama jarig! Dus hebben we even gebeld en gekletst. Dat was wel even leuk! Dus Moetie.. HAPPY BIRTHDAY!!! Ook is om 12 uur Evelien jarig, 22 jaar!
Dus zijn we s’avonds naar: RudeLoungz gegaan. Om maar een lekkere PinaColada te drinken (of meer). Super gezellige avond gehad en veel gelachten. Lisa en ik waren Evelien aan het pesten. Zodat ze dacht dat we hele erge voorschutte dingen zouden gaan doen. Maar dat viel reuze mee.. we zijn wel het telefoonnummer van een lekkere barman rijker. Ook hebben ze “Happy Birthday” gedraaid om 12 uur.
Dus Eef.. Happy Birthday!
X Donnée