TTYN!!! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu TTYN!!! - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

TTYN!!!

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

22/03/2012

Lekker werken en heel lang pauze nemen, het was zoooo warm! Ik voelde me net een waterval. ’s Ochtends zijn Evelien, Lisa en ik 1 op 1 met de kleine kindjes naar buiten gegaan. Met: Pari, Pallavi en Sachin. Super lieve kindjes, lekker spelen in de zon. Allen pallavi kan lopen dus er gaat wel veel aandacht in zitten. Ook is ze heel druk en wil ze het liefst heeeeel de dag knuffelen! Wat heel leuk is.. maar niet HEEL de dag! Haha..
’s avonds wouden we een drankje gaan doen met wat mensen die we hebben leren kennen. Het was heel raar, want eerst wouden ze komen en was het ook hun idee. Daarna ineens niet meer en toen zijn ze toch gekomen. Ze zijn toen nou.. als ik 2 minuten zeg is het heel ruim.. geweest! Vreemde kerels, daarna stuurde ze, dat ze ons te rijk vonden om mee om te gaan..
Wat een onzin! Ook zeggen ze dat ze geen alcohol drinken. Eerst geloofde wij dat totdat er een vrouw bij ons kwam zitten in de Pub. Ze was aan het wachten op haar vrienden maar vond het voorschut om alleen te staan. Dus vroeg ze of wij het oké vonden als ze even bij ons kwam zitten.
Toen de jongens weggingen zei de vrouw ineens: “Gaan ze al naar huis?” Dus ik: Ja, heel vreemd! Waardoor de vrouw (Neelaam) zij, oohh dat doen de meeste Indische mannen omdat ze bang zijn dat ze onze drankjes moeten betalen.. WATT!!?? Zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord. Dus de vrouw zegt, ja ze drinken dan thuis in anders durven ze niet eens te komen. Dus wij: “Nou, ze zeggen dat ze geen alcohol drinken..” De vrouw begint te lachen en zei: “De jongen naast mij stonk vreselijk naar alcohol” ze dacht zelfs dat hij dronken was. Nou, DIE ZIEN WE NOOI MEER TE-RUG! TTYN! Haha..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Chembur

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 15652

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: