STAPPEN!!! Of niet...? - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu STAPPEN!!! Of niet...? - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

STAPPEN!!! Of niet...?

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

08 Mei 2012 | India, Chembur

31/03/2012

Lekker uitslapen, omkleden, bier halen en een muziekje luisteren.. TOP!!! Vanavond weer naar Vie. Het zou namelijk de laatste avond zijn voordat ze zouden gaan renoveren. Daar moest natuurlijk ook verteld worden dat ik “jarig” ben. Dus kreeg ik weer een stuk taart! Haha.. wel chill, jarig zijn.. dan krijg je overal van alles gratis.
We wouden ook eindelijk opstap gaan. We hadden gehord over een club, niet te ver weg die tot 4 uur open zou zijn: “Sahara Star”.
Dus wij, op naar Sahara Star. Eerst een dikke security check, tassen controleren, fouilleren, alles! Komen we binnen in een super luxe hotel, waar we eerst een paar geruisloze, gevuld met liftmuziekjes, goed verzorgde hallen lopen.
Wij dachten dat we verkeerd zaten. Dus een paar keer navragen, komen we dan eindelijk toch daar aan. Goede muziek.. maar heel saai!! Je mag binnen niet drinken, dus het grootste gedeelte van de bevolking stond buiten (waar geen muziek is).
Binnen stonden 10 kneuzen uit de maat te dansen. Op de WC alleen 3 dozen die heel de avond alleen maar foto’s van zichzelf maken. We voelden ons ook niet echt op ons gemak, aangezien iedereen ons aan het aanstaren was. Wij waren namelijk de enigste blanken, vandaar! Dusja, dan maar naar huis en slapen!
X Donnée