The final countdown! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu The final countdown! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

The final countdown!

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

02 Maart 2012 | Nederland, Vught

Zucht! Het is bijna zover, heb er heel veel zin in! Maar het is ook wel jammer dat ik iedereen achter moet laten in Nederland!
Over aan aantal uren zit in al in het vliegtuig naar India.. SPANNEND!!
Ik zal proberen zo veel mogelijk te plaatsen op deze site, zowel verhalen als foto's! En natuurlijk kan ik ook gewoon privé wat e-mailen.
(donnee_b_86@hotmail.com)

Wish me luck en tot over 9 weken!

xx Donnée

  • 02 Maart 2012 - 12:31

    Evelien:

    spannend he :D..

    Tot vannacht xxx

  • 02 Maart 2012 - 12:31

    Evelien:

    spannend he :D..

    Tot vannacht xxx

  • 02 Maart 2012 - 22:55

    De Lange;):

    Heel veel plezier meid!!! geniet er van!

    xxxx sanne

  • 03 Maart 2012 - 04:01

    Kim:

    Als het goed is ben je nu onderweg naar een nieuw avontuur! Geniet ervan meis!!

  • 05 Maart 2012 - 12:47

    XxxMoetieXxx:

    Lieve troel, hoe gaat het daar? Ik krijg geen reactie meer op mijn smsjes, laatste reactie was toen je op het vliegveld in India op je koffer zat te wachten, waarschijnlijk geen connectie of geen gelegenheid? Laat je even iets weten snoet, ik mis je nu al wheeeh... XxxMoetieXxx

  • 19 Maart 2012 - 14:53

    Donnee Bezemer:

    Dank jullie wel allemaal!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vught

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 15655

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: