Vogelpoep - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Vogelpoep - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Vogelpoep

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

07 Maart 2012 | India, Chembur

07-03-2012

Hallotjes!

Gisteren zijn er 2 nieuwe baby's gebracht van 2 weken oud die waren gevonden door de politie op de treinrails!! Waar haal je de gedachte vandaan..

Verder vandaag weer lekker gewerkt en nog in het zwembad gelegen. Heel de dag vreselijk melig geweest van over vermoeidheid, de mensen hier weten niet wat ze met Evelien, Lisa en mij aan moeten als we constant in een deuk lachen. Super grappig. Vandaag ben dan ook ik onder gescheten door een vogel! Joepie.. nu alleen Evelien nog, maar dat komt vast wel in orde. haha

Morgen is het een nationale feestdag en gaat iedereen zakjes met gekleurde poeder en verf naar elkaar toe gooien.. ik ben benieuwd! Wij gaan het ook vieren met de kinderen in het weeshuis maar alleen met water denk ik. Ik ben benieuwd! Ik zal nog wel vertellen hoe het is geweest.

Zo mijn blogjes worden steeds korter haha!!

Liefs uit India! X

  • 07 Maart 2012 - 20:19

    Mama:

    Koekoek...!

    2 baby's...amper een voorstelling van te maken, je zou ze mee moeten kunnen nemen, doet je wel steeds meer beseffen hoe goed wij het hier in nl hebben!

    Wat ben je toch een heerlijke meelbal, vogeltjes poepen gewoon op jullie van blijdschap!
    Veel plezier morgen, dan staan jullie er weer gekleurd op!
    Ly XxxMoetieXxx

  • 08 Maart 2012 - 21:49

    Andrea:

    hahahaha nog nooit iemand meegemaakt die het leuk vind om onderscheten te worden door een vogel. maar die feest dag klinkt wel kei leuk.,moeten wij hier ook een keer doen!!!!!! kind tot snel xxxxxxxxxxx

  • 19 Maart 2012 - 15:22

    Donnee Bezemer:

    @mama: ja de vogels poepen op ons uit blijdschap daar zullen we het maar op houden. Ondertussen zijn we al 10.000x ondergescheten dus komt goed! haha..

  • 19 Maart 2012 - 15:23

    Donnee Bezemer:

    @ Andrea: Ja laten we als ik terug ben samen Holi vieren. wel met wijn en kaas erbij.. Op z'n Andrea&Donnee's zullen we maar zeggen. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Chembur

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 15654

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: