Kingfisher - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Kingfisher - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Kingfisher

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

16/03/2012

Vandaag begonnen met het oefenen van onze presentatie. Om 11 am zouden we vergaderen. Om 11.45 am zijn we begonnen! Haha.. maar dat is heel normaal hier. Vandaag wel weer lekker decadent omdat de “made” van Sulu onze was weer heeft gedaan! (dat moest even gezegd worden). Chill toch!? Als ik dat eerder had geweten.. :D
Maar toen.. de vergadering, weer veel besproken en we hebben weer een belachelijke takenlijst opgesteld. Maar wel goed want we moeten heel consequent zijn met het personeel, zoals je in het verslag van gisteren kunt lezen. Onze presentatie ging ook heel goed!! Hoewel we wel zenuwachtig waren op de reacties en ook omdat alles in het Engels was.
Oh btw, blank zijn in India is wel handig. Allemaal mannen die je extra sausjes aanbieden bij het eten en een lieve jonge man die ons een ballon kwam brengen. Zomaar..!! haha..
Vanavond gaan we misschien nog een pub opzoeken, heb woensdag namelijk mijn eerste echt Indiase BIERTJE genuttigd.. HOEZEEE!!
“Kingfisher” lager beer.. is dat naam van mijn nieuwe beste vriend. Haha!! Love it, het smaakte naar meer vandaar de pub. Even kijken hoe we ons voelen. Lisa was gister namelijk niet helemaal lekker en wij alle 3 vallen in slaap zodra we 1 seconde niet bewegen. Morgen in ieder geval naar Mumbai Centrum om mijn jurk (Saree) op te halen!! Jeej..
Liefde xxx Donnée