Vie Lounge - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Vie Lounge - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Vie Lounge

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

17/03/2012

Op naar Mumbai Centrum!
Eerst wat winkeltjes af gegaan want er moesten nog wat zwarte t-shirtjes gekocht worden. Schouders MOETEN namelijk bedekt zijn onder werk tijd.
Dat was niet helemaal gelukt. Maar goed wel mijn jurk opgehaald! Hij is wel superrr chic! Afvallen mag ik niet meer want ze hebben hem wat te wijd gemaakt. Verder nog opzoek gegaan naar wat Bollywood films. Dat is ook eindelijk gelukt! Nou ik ben benieuwd, ik ga ze denk ik in Nederland kijken met mijn lieftallige zus!
Ook even een speciaal momentje voor Melien& Katja! De prosecco smaak kwam spontaan opzetten toen ik naar “This Boy” van “James Morrison” aan het luisteren was. En voor Andrea de Rosé smaak komt elke keer opzetten als ik “Cheesspread” als ontbijt eet! Haha..
We zouden eigenlijk gaan eten bij “Marlies” vanavond onze “stagebegeleidster”. Marlies woont sinds Januari in India en komt vrijwillig, stagiaires of vrijwilligers begeleiden. Dat ging alleen helaas niet door.
Toen hadden we het plan om maar ergens in Bandra uit eten te gaan bij “Little Italy”. Wij komen daar aan om 6pm, maar ze gingen pas open om 6.30pm. dus dachten wij, laten we eerst nog maar een borrel gaan drinken! Tegenover was er een lounge waar je over de zee heen kon kijken, dus zijn we daar naartoe gegaan. De naam van de lounge was “Vie”. Super chill daar met ondergaande zon een biertje drinken en cocktais.
Ook werkten er leuke mannen. Wij waren daar dus niet weg te slaan. Dus zaten we er om half 10 nog. Toen hebben we daar maar iets gegeten. Wel was het daar allemaal wel wat duurder dan het budget eigenlijk toeliet. Maar vooruit.. voor deze ene keer! Nog wat nummers gescoord van leuke obers haha! De obers wouden die avond nog met ons opstap.. maar dat was allemaal een beetje onduidelijk dus zijn we rond een uur of 1uur ’s nachts “thuis” in slaap gevallen! Oeps! Volgende keer beter..
X Donnée (L) Kingfisher

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Chembur

Donnee

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 15649

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 18 Januari 2015

Onderzoek in Suriname

03 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Stage in India!

Landen bezocht: