Mannen.......... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu Mannen.......... - Reisverslag uit Chembur, India van Donnee Bezemer - WaarBenJij.nu

Mannen..........

Door: donneebezemer

Blijf op de hoogte en volg Donnee

28 Maart 2012 | India, Chembur

18/03/2012

Zo, uitslapen doet me goed! We hebben besloten om even een terrasje te gaan pakken in Chembur Station. Of meerdere.. het was namelijk niet veel soeps..
Uiteindelijk dus weer, op naar Bandra. Maar eerst eten bij de Mcdonalds. Daar moesten nog meer telefoon nummers van mannen gescoord worden en hadden we de barman van Vie gesmst of ze open waren. Dat helaas niet maar wel 2 lekkere mannen gevonden in K-star Mall die om onze nummers vroegen. Ze waren te “handsome” om nee te zeggen. Totdat ze ineens echt gingen smsen.. ze zouden ’s avonds met ons een drankje komen doen in Bandra.
Nou dat geloofden wij dus niet.. dus wat zeggen wij.. Ja kom maar! Oeps.. toen kwamen ze echt.
Gelukkig bleven ze niet te lang want ze waren erg saai en helemaal geschokkeerd dat wij een cocktail aan het drinken waren (want alcohol is slecht voor je)……….
Aldus de lekkere mannen!
Daarna nog gezellig cocktails gedronken n terug naar Sulu’s huis. Morgen weer werken!
Namaste! (want dat kun je bij het afscheid ook zeggen)